Skip to main content
Åpent i dag 9:00 – 21:00

Ledige stillinger

Skoringen er en landsdekkende kjede som har spesialisert seg på salg av sko og annet fottøy. Vi har fottøy og sko til barn, dame og herre. Skoringen Trondheim har 3 avdelinger og har solgt sko til trønderske familier i over 100år. Vi er opptatt av å være best på service og ha den beste kunnskapen om sko. Vi ser nå etter en medarbeider som ønsker å bli en del av vår familie.

Vi søker deg som:
·  har erfaring fra salg og service.
·  har erfaring fra Skoringen/ skobransjen (ønskelig).
·  er positiv, blid og glad.
·  er engasjert og serviceinnstilt.
·  er utadvendt og tålmodig.
·  er ansvarsfull, pålitelig og initiativrik.
·  er ryddig.
·  er fleksibel.

Arbeidsoppgaver:
·  Salg og kundebehandling.
·  Ta mottak av nye varer.
·  Vareflytting.
·  Lettere renhold av butikken.
·  Klikk og hent relaterte oppgaver.

Søknad og CV sendes til citylade@skoringen.no eller leveres gjerne personlig i butikken.

Tiltredelse: etter avtale

Specsavers Lade er en butikk hvor vi søker etter å gi premium kundeopplevelse gjennom hele kundereisen. Vi søker etter en person som kan bidra til dette, som er engasjert, entusiastisk, positiv og fleksibel. Du må tåle travle dager og ha flere baller i lufta samtidig. Vi har det gøy på jobb, og arbeidsmiljøet er viktig for oss!

Hva du vil gjøre
·  Ta imot kunder, informere om synsundersøkelser, og forklare konseptene og de forskjellige tilbudene våre
·  Hjelpe kundene å finne riktig innfatning, glass og/eller kontaktlinser – i henhold til veiledningen fra optikeren
·  Sørge for at kundene dine er fornøyde når de forlater butikken – og har lyst til å komme tilbake

Hvem du er
·  En vennlig og entusiastisk person
·  Lærevillig og ambisiøs — og har lyst til å vokse både personlig og faglig
·  Innstilt på at du og kollegaene dine skal gi hver kunde en fantastisk hyggelig handleopplevelse
·  Villig til å stille opp på kort varsel og i ferier
·  En person som liker å ha det travelt på jobb, og som liker å arbeide i en foregangsbedrift som tar sikte på å gjøre øyehelsetjenestene enda bedre og lettere tilgjengelig for alle.

Søknader vil vurderes fortløpende

Om arbeidsgiveren
I Specsavers blir du en del av et selskap som ønsker å gjøre øyehelsetjenester lett tilgjengelig for alle. Besøk vår karriereside for å lære mer om dine muligheter. #thisisspecsavers #greatplacetowork

Vi setter arbeidsglede og bedriftskultur i høysete sammen med topp kvalitet på det vi serverer. Trives du med en hektisk arbeidshverdag, er effektiv og elsker mennesker? Er du løsningsorientert og synes det er gøy med varierte og utfordrende arbeidsoppgaver? På San Sebastian er ingen dager like!

Vi søker faste ansatte på deltid og heltid. Alt fra 20% til 80%

Er du den vi ser etter?
• Høyt arbeidstempo og serviceinnstilt
• Naturlig interesse i å lære og kommer med innspill
• Utadvendt
• Fleksibel og strukturert
• Pliktoppfyllende
• En god lagspiller med et positivt sinn
• Over 20 år

Hvorfor skal du velge oss?
• Vi tilbyr deg gode personale fordeler samt å være en del av en ung og dynamisk organisasjon i utvikling.
• Gode karrieremuligheter uansett hvor lenge du velger å arbeide hos oss
• Fleksibel arbeidstid slik at du kan kombinere jobb med skole- og fritidsaktiviteter.
• Unikt samhold blant medarbeidere
• Gode muligheter for personlig og faglig utvikling, herunder grundig opplæring og løpende kurs om mat, vin og service.

Om arbeidsgiveren
San Sebastian gir deg mye smak og gode opplevelser. I over 10 år har vi servert masse tapas og god drikke til våre gjester. I dag har vi 5 restauranter, på Torget, Solsiden, Lade, Levanger og Røft Rotisseri. Vi har 100 dyktige og entusiastiske medarbeidere som står på dag og natt for å skape de beste smaksopplevelsene og den beste servicen. Vår beliggenhet er på midt norges største kjøpesenter City Lade. Vi har også uteservering og har utvidet åpningstider.

For deg som ønsker videre karriere hos oss er mulighetene mange, men å jobbe på San Sebastian er også et fint sted for deg som trenger en jobb ved siden av f.eks. studie.

Hvis du ønsker å være en del av vår bedrift og vårt team, gjerne send oss en søknad.

CV og søknad til: espen@sansebastian.no
Nettside: sansebastian.no
Kontaktperson: Daglig leder Espen Hyll.

Vi gleder oss til å høre fra deg!

Som Store Manager hos CHANGE, vil du bli en del av vår oppgave å hjelpe våre kunder til å føle seg komfortable og vakkre i våre produkter, uansett størrelse.Vi vil by på muligheter for en spennende karriere med attraktiv lønn og mulighet til å bli partner hvis du har ambisjonen. “You can truly make a career at CHANGE, if you have the talents to lead, sell and create a great work environment. CHANGE will take care of your training and guide you all the way.”

CHANGE – omfavner den kvinnelige kroppen
Vi gjøre mer enn å kun selge undertøy. Med våre 88 bh-størrelser, vakkre design og unike kundeveiledning skaper vi en bekvem atmosfære hvor kundene kan finne akkurat riktig undertøy som matcher deres ønsker og kroppsfasong. Dette har allerede gjort oss til den ledende undertøyskjeden i Skandinavien og vi fortsetter reisenfor global ekspansjon. Idag har CHANGE nærmere 300 butikker i 9 land.

Du vil få ansvar for:
·  Lede og coache ditt team
·  Utvikle ditt team ved månedlige evalueringer
·  Daglig drift – inkludert planlegging
·  Salgsledelse og sikkre at butikken møter sine salgs-KPI’er

Motivere ditt team til suksess
I CHANGE vil du ikke kun drive butikken. Du spiller også en nøkkelrolle og har ansvaret for at kundene forlater butikken med en unik og eksepsjonell opplevelse. Både når du selv tar emot kunder, så vel som når teamet ditt møter dem. Du vil også sikre at teamet ditt når butikkens salgsmål. Dette oppnås ved å være et godt eksempel, motivere teamet og trene dem i CHANGE sin salgsmetode. Du vil selvfølgelig motta massevis av støtte og opplæring i våre systemer og verktøy av en svært dedikert salgstrener som regelmessig besøker butikken din. Du vil få en flott mulighet til å utvikle dine lederevner og kunne sparre i hvordan du kangjøre ditt team enda bedre.

Oppfyll dine karrieredrømmer i CHANGE
CHANGE legger vekt på å anerkjenne innsats og resultater. Som butikksjef vil du derfor bli en del av vårt partnerskapsprogram som skaper attraktive muligheter for personlig utvikling og lønn ved å motta en del av butikkens overskudd.

«We are looking for a person, who truly wants to have the ownership of the store – the store should become ‘your body and soul’. Therefore we are interested in seeing your passion and drive in your application.»

Kan du lede, selge og skape en flott atmosfære?
Vi søker en person som har erfaring som leder i en prestasjonsinriktet miljø. Du har skapet resultater gjenneom å motivere og inspirere ditt team med din personlighet og gjenom å vise dem veien.

Vi forestiller oss at du er:
·  Dreven av å skape resultater gjennom både dine ansatte og gjennom egen innsats
·  Svært dyktig i å gi god veiledning til dine kunder – en evne du har oppnådd fra stillinger innen kundeservice, salg eller lignende
·  Motivert av salg og føler deg komfortabel I en stilling med spesifikke salgsmål og som er gjenuint interessert i å få kunene til å føle seg spesielle. Du har veldig positiv energi og by sales and feeling comfortable in a position with specific sales targets genuinely interested in making customers feel special. You have very positive energy and høy grad av situasjonsbevissthet, som gjør deg i stand til å skape et behagelig miljø i intime situasjoner.
·  Fleksibel og kan jobbe innenfor butikkens åpningstid på hverdager og annenhver helg. Du vil planlegge dine vakter selv, men du må være tilgjengelig for dine ansatte og kunder ved behov

Er du klar for CHANGE?
Så skynd deg å sende inn søknad og CV. Intervjuer holdes fortløpende, så søk heller i dag enn i morgen. Vi ser frem til å høre fra deg!

Change Lingerie ekspanderer og vi gleder oss over å åpne ny og lekker butikk i Trondheim på City Lade. Vil du bli en del av teamet?

Personlige egenskaper
Er du en superselger med lidenskapelig interesse for service og selvutvikling. Du må være ambisiøs, hardtarbeidende og målbevisst, med gode kommunikasjonsferdigheter og et positivt og godt humør. Vi ønsker en selvgående teamplayer som drives av resultater og ser løsninger.

Med vår unike karriereplan er dette bare starten på din retail-reise!

Vi tror på utvikling som en av de største motivasjonsfaktorene og nøkkelen til individuell og felles suksess. Derfør ønsker vi å bygge videre på DINE styrker og gi deg muligheten til å klatre i selskapet uavhenging om du har ledererfaring eller ikke.

Vår ekstraordinære karriereplan har ulike retninger og veier for både selgere og ledere. På denne måten har alle lik mulighet til utvilkling, høyere titler og gode bonusmuligheter.

Les mer her.

Faghandel
Change er den perfekte arbeidsplassen for deg som søker en next level retail-jobb! Vi går under kategorien faghandel der våre ansatte besitter ekspertkunnskap etter et 3 måneders langt onboardingsprogram. For at du skal oppleve selvutvikling og kontinuerlig påfyll av kunnskap tilbyr vi tett oppføling fra våre topp- og mellomledere som aktivt jobber på gulvet sammen med den operative kjernen.

Vil du jobbe for et innovativt og nytenkende retail-selskap?

Retail er ferskvare! Hos oss vil du være en del av et av de mest innovative og nytenkende selskapene i bransjen. Med vårt tette internasjonale samarbeid på tvers av landegrensene, har vi utviklet unike metoder og systemer for å kunne sikre at alle våre kunder får en eksepsjonell handleopplevelse i alle våre butikker, uavhengig av hvilken selger man møter.

Ikke vent med å søke til i morgen, søk i dag!

Vi søker to nye butikkmedarbeidere til vår butikk på Lade i Trondheim!

Vi tilbyr 10% stilling – tilsvarende 3,75t per uke. Det kan i perioder være behov og ønskelig med flere vakter. 

Oppstart etter avtale fra april – varighet til 31. august; med mulighet til forlengelse!

Vi søker deg som har erfaring fra butikk, gjerne med dyr, og gjerne hund og katt som er vårt hovedfokus.

Ditt engasjement for dyr må være like stort som ditt ønske om å levere fantastisk kundeservice. God service er ikke godt nok i Musti! Våre kunder skal merke vår entusiasme, de skal se vårt engasjement, de skal oppleve vår glede, og ikke minst skal de takke for gode og kompetente råd. Når våre kunder kommer tilbake er det fordi de møtte deg i butikken forrige gang!

Du lærer fort, du er omgjengelig, du er en lagspiller og du ønsker å være god.

Om du kan svare JA på følgende spørsmål ønsker vi at du sender inn en søknad på stillingen:

  • Er du over 18år?
  • Har du butikkerfaring og er glad i salg?
  • Har du, eller har du hatt kjæledyr hjemme?
  • Vil du beskrive deg selv som energisk, blid, utadvendt og engasjert?
  • Er du glad i å konkurrere?
  • Liker du å jobbe i team?
  • Er du typen som kan imponere kunden med fremragende service?

Liker du – og er flink til – å selge? Og samtidig ønsker å hjelpe folk med å finne balanse når de påvirkes av alle utfordringene i livet som stress eller utilstrekkelig kosthold og mosjon?

Vi ser etter deg som er interessert i helse med en drivkraft for å kontinuerlig utvikle din kunnskap i kosthold, mosjon og helse. Du er en god selger som liker å møte mennesker og har erfaring i både ledelse, salg og service. Du er en fleksibel person med god forståelse for kundebehandling og ledelse. Du er også en driftig person med kremmerånd, høy serviceinnstilling og godt humør.

Du har vilje til å nå resultater gjennom å lede selgere i teamet ditt. Du jobber nøye, strukturert og tar gjerne initiativ for å få våre kunder, samt kolleger til å føle seg komfortable. Du er motivert og deltar aktivt i butikkens eksisterende oppgaver med fokus på daglig salg. Erfaring med salg i butikk samt i kosthold, trening og helse er svært positivt.

Hovedoppgaver:

• Selge helse-, trenings- og hudpleieprodukter med omsorg og engasjement.
• Planlegge vaktlister og følge opp dine medarbeidere.
• Informere om våre produkter, gi tips og råd til våre kunder slik at de kan finne balansen i livet.
• Være ansvarlig for å sikre at våre kunder får en positiv opplevelse i butikken.
• Være oppdatert på salgsmål for deg selv og for butikken, og følge opp mål hver dag.
• Sammen med teamet ditt blir du ansvarlig for å nå butikkens oppsatte mål, og du vil ha resultatansvar.
• Delta på kjedens samlinger.
• Gjennomføre obligatoriske fagkurs ol.
• Bestille varer.
• Varemottak
• Vareplassering og kampanjeoppfølging.
• Sørge for at butikken er fresh og innbydende.
• Penge- og kassehåndtering
• Rapportere til senter og regionleder.

Intervjuer gjennomføres fortløpende. Stillingen er en 100% stilling. Vær oppmerksom på at vi bare aksepterer søknader gjennom rekrutteringsverktøyet (søknad via e-post benyttes ikke).

Søker må være over 20 år.

Vi søker sommerhjelp med mulighet for forlengelse.

·  Brenner du for salg og god kundeservice?
·  Har du ordenssans og liker å sette sammen varer slik at butikken alltid fremstår inspirerende og ryddig?
·  Er du over snittet interessert i interiør og trender?

Vi søker en sommerhjelp til butikken vår, med mulighet for forlengelse.
Må kunne jobbe både dag og kveld.

Dine hovedoppgaver vil være:
·  Salg og kundebehandling.
·  Vareplassering og varepåfylling.
·  Ivareta butikkens visuelle nivå gjennom daglige rutiner.
·  Annet forefallende butikkarbeid.

Vi er avhengige av dedikerte og fleksible medarbeidere som tar ansvar og som klarer å bidra med butikkrelaterte oppgaver.

·  Erfaring fra butikk og vareplassering er en fordel, men ikke et krav.
·  Send epost eller kom innom butikken med søknad. Søker må være over 18 år.
·  Oppstart etter avtale.

Søknad sendes til feel.citylade@feel.no

www.feel.no